Zəhmət olmasa, sorğunuzu icra edənə qədər səbirli olun.

Giriş və Çıxış vaxtlarımız, erkən giriş və gec çıxış qaydaları, baqaj saxlama xidmətləri və qeydiyyat zamanı tələb olunan identifikasiya haqqında məlumat əldə edin. Gəliş və gediş prosesinizi necə asanlaşdıracağınızı öyrənin.

  • Giriş və çıxış saatları neçədir?

    Qeydiyyat vaxtı 14:00-da, çıxış vaxtı isə 12:00-dadır.

  • Mən erkən giriş və ya gec çıxış tələb edə bilərəmmi?

    Erkən qeydiyyat və gec çıxış tələbləri mövcudluqdan asılıdır. Zəhmət olmasa, kömək üçün ön masamızla əlaqə saxlayın.

  • Baqaj saxlama xidməti mövcuddurmu?

    Bəli, biz qonaqlarımız üçün baqaj saxlama xidmətlərini təklif edirik. Zəhmət olmasa, kömək üçün ön masamızla əlaqə saxlayın.

  • Qeydiyyat zamanı hansı identifikasiya tələb olunur?

    Etibarlı fotoşəkli şəxsiyyət vəsiqəsi və sifariş üçün istifadə olunan kredit kartı yoxlama məqsədilə qeydiyyat zamanı tələb olunur.

  • Başqa kimsə mənim adımdan qeydiyyatdan keçə bilərmi?

    Bəli, bronlaşdırma təsdiqinizin surətini və sizdən imzalanmış icazə məktubunu əldə etmək şərti ilə başqası sizin adınıza qeydiyyatdan keçə bilər.

  • Siz ekspress çıxış təklif edirsiniz?

    Bəli, biz qonaqlarımızın rahatlığı üçün ekspres check-out təklif edirik. Siz hesabımızı ödəyə və otaq açar kartınızı ekspress check-out masamızda qaytara bilərsiniz.

  • Səhər tezdən qeydiyyatdan keçə bilərəm?

    Səhər erkən qeydiyyat sorğuları mövcudluqdan asılıdır və əlavə ödənişlərə səbəb ola bilər. Yardım üçün lütfən, ön masamızla əlaqə saxlayın.

  • Gecikmə üçün ödəniş varmı?

    Gecikmiş check-out rüsumları gediş vaxtından asılı olaraq tətbiq oluna bilər. Əlavə məlumat üçün lütfən, ön büroya müraciət edin.

  • Çıxışdan sonra baqajımı saxlaya bilərəm?

    Bəli, biz qonaqlarımız üçün baqaj saxlama xidmətlərini təklif edirik. Siz yola düşməyə hazır olana qədər baqajınızı bizimlə saxlaya bilərsiniz.

  • Qeydiyyat zamanı əsas depozit tələb olunurmu?

    Bəli, qeydiyyat zamanı açar depoziti tələb oluna bilər. Bu depozit çıxış zamanı açar kartı qaytarıldıqdan sonra geri qaytarılacaq.

  • Qeydiyyata gec gəlsəm nə olar?

    Qeydiyyata gec gələcəyinizi düşünürsünüzsə, zəhmət olmasa, bizə əvvəlcədən məlumat verin. Rezervasyonunuz aparılacaq və ön büromuz gələn kimi sizə kömək edəcək.

  • Xüsusi hallar üçün erkən qeydiyyat təklif edirsiniz?

    Xüsusi hallar üçün erkən qeydiyyat sorğuları mövcudluqdan asılıdır. Zəhmət olmasa, kömək üçün ön masamızla əlaqə saxlayın.

  • Erkən qeydiyyat üçün ödəniş varmı?

    Erkən qeydiyyat rüsumları gəliş vaxtından asılı olaraq tətbiq oluna bilər. Əlavə məlumat üçün lütfən, ön büroya müraciət edin.

  • Kredit kartı olmadan qeydiyyatdan keçə bilərəmmi?

    Rezervasiyanıza və əlavə xərclərə zəmanət vermək üçün qeydiyyat zamanı etibarlı kredit kartı tələb olunur. Lütfən, alternativ ödəniş variantları üçün ön masamızla əlaqə saxlayın.

  • Mən konkret mərtəbə və ya otaq yeri tələb edə bilərəmmi?

    Xüsusi otaq yerlərinə zəmanət verə bilməsək də, siz rezervasiya edərkən seçimlərinizi tələb edə bilərsiniz və biz sizin sorğunuzu yerinə yetirmək üçün əlimizdən gələni edəcəyik.

  • Erkən qeydiyyatdan keçən qonaqlar üçün gözləmə zonası varmı?

    Bəli, erkən qeydiyyatdan keçən qonaqların otaqları hazır olana qədər istirahət edə biləcəkləri gözləmə zonamız var.

  • Gec yoxlamağa ehtiyacım olsa nə olar?

    Gecikmiş check-out sorğuları mövcudluqdan asılıdır və əlavə ödənişlərə səbəb ola bilər. Zəhmət olmasa, gec buraxılış tələbi üçün ön masamızla əlaqə saxlayın.

  • Onlayn yoxlaya bilərəm?

    Bəli, siz vebsaytımız və ya mobil proqramımız vasitəsilə onlayn yoxlaya bilərsiniz. Sadəcə təqdim olunan təlimatlara əməl edin.

  • İtirilmiş otaq açarları üçün ödəniş varmı?

    Bəli, itirilmiş və ya zədələnmiş otaq açarları üçün ödəniş tələb oluna bilər. Zəhmət olmasa, açar kartınız itirildikdə və ya zədələndikdə dərhal ön büromuza məlumat verin.

  • Qalmağım üçün pul ödəyə bilərəmmi?

    Bəli, qalmağınız üçün nağd ödənişləri qəbul edirik. Bununla belə, əlavə xərclər üçün qeydiyyat zamanı etibarlı kredit kartı tələb olunur.

  • Siz vale parkinq təklif edirsiniz?

    Bəli, biz qonaqlarımız üçün vale parkinq xidmətləri təklif edirik. Əlavə məlumat üçün lütfən, ön büroya müraciət edin.

  • Gecikmiş qeydiyyat üçün ödəniş varmı?

    Standart giriş saatlarımızdan sonra gələnlər üçün gec qeydiyyat rüsumları tətbiq oluna bilər. Zəhmət olmasa, gec gələcəyinizi düşünürsünüzsə, bizə əvvəlcədən məlumat verin.

  • Tibbi səbəblərə görə erkən qeydiyyat tələb edə bilərəmmi?

    Tibbi səbəblərə görə erkən qeydiyyat tələbləri mövcudluqdan asılıdır. Zəhmət olmasa, kömək üçün ön masamızla əlaqə saxlayın.

  • Debet kartı ilə qeydiyyatdan keçmək olar?

    Bəli, siz debet kartı ilə qeydiyyatdan keçə bilərsiniz. Lakin nəzərə alın ki, təsadüfi xərclər üçün qeydiyyat zamanı etibarlı kredit kartı tələb olunur.

  • Qeydiyyatdan sonra qalma müddətini uzada bilərəmmi?

    Bəli, mövcudluqdan asılı olaraq, qeydiyyatdan keçdikdən sonra qalma müddətini uzada bilərsiniz. Zəhmət olmasa, tənzimləmək üçün ön masamızla əlaqə saxlayın.

  • Loyallıq proqramı üzvləri üçün erkən qeydiyyat təklif edirsiniz?

    Bəli, loyallıq proqramı üzvləri üçün erkən qeydiyyat sorğuları mövcudluqdan asılıdır. Zəhmət olmasa, kömək üçün ön masamızla əlaqə saxlayın.

  • Əgər ön büro açılmamışdan əvvəl yoxlamaya ehtiyacım olsa, nə etməliyəm?

    Əgər ön büro açılmazdan əvvəl yoxlamaya ehtiyacınız varsa, lütfən, işçilərimizi əvvəlcədən məlumatlandırın və biz erkən check-out üçün tədbirlər görəcəyik.